Menu

piątek, 6 marca 2015

Metamorfoza Oli

Cześć,
dzisiaj przedstawiam Wam jedną z pierwszych metamorfoz, które zapowiadałam już kilka postów wcześniej. Na pierwszy ogień leci Ola ;).
Ola jest wielką fanką koloru zielonego, tak więc dostosowując się pod jej upodobania wybrałam odcień limonki z drobinkami, które mają właściwości rozświetlające połączonego z soczystym rudym, który fajnie współgra z odcieniem włosów Aleksandry.  
Niestety Ola ze względów zdrowotnych ma problem z cieniami pod oczami, dlatego nie lada wyzwaniem było na miarę moich możliwości zakamuflować to i owo. Mam nadzieje, że efekt osiągnęłam czego potwierdzeniem są zdjęcia przed i po :).

Zaznaczam, że makijaż jak i zdjęcia wykonywane były późną nocą, stąd też słabe oświetlenie. Myślę jednak, że efekt jest widoczny. 
Jestem pełna nadziei, że makijaż przypadł Wam do gustu, a pomysł z metamorfozami wzbudza Wasze zainteresowanie.


Dziękuję za odwiedziny i wraz z Olą żegnam się z Wami :)


1 komentarz: